Självutmaning: Skriva bok!

Okej, jag ska utmana mig själv :D om jag kan skriva en bok på ca 300 sidor (färdigredigerad) INNAN jag börjar i 9:an (den 17:e Aug) så ska jag försöka få ut den (lol) annars.... okej alla får hitta på straff till mig! :D saker jag ska göra om jag inte lyckas! xD

Klicka på "Jag kommer" om ni tycker jag ska göra det (ska göra det iallafall) och även för att visa stöd, haha :)

Regler för mig:
...- Jag får endast hitta på eget material
- Jag måste skriva ca 300 sidor (280 sidor eller mer!)
- Jag får inte flummskriva, utan det ska vara seriöst!
- Jag får börja skriva 17.00 den 5:e Juli 2011 och måste sluta senast den 16:e Augusti 2011 kl. 23.30. Alltså har jag 6 veckor på mig!
- Jag får lov att skriva på semestrar, men om en dag går till spillo p.g.a semester eller annat jag inte kan styra sj, får jag MAX 2 extradagar, och inte en minut mer. Tiden 23.30 gäller även då.
- Jag ska skriva med typsnitt 11

Regler för andra:
- Ni får ge mig inspiration men inte en hel story!
- Ni får hitta på ett eventuellt straff till mig om jag inte klarar det, men jag får själv välja ett straff själv, utifrån de ni har skrivit :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3 :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Nea

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!