Ny blogg :D

Tjenare, tjenare allihopa! jag heter Nea och detta är en underblogg till min första blogg: www.neonnea.blogg.se !
På den andra bloggen skriver jag mer om mig själv och mitt alter ego (haha)!

Nu är det nämligen så att jag skriver lite längre noveller, för det är min största hobby!
Så, här kommer jag lägga upp tips och skrivövningar till andra som okså skriver/vill börja men jag kommer också skriva om det jag själv skriver. Jag kommer antagligen lägga upp små stycken från någon av mina berättelser någon gång, men sen kanske även något annat! :)

Ha en najs midsommarasfton nu, allihopa!! :D

//Nea

Kommentarer
Postat av: Affe

Hej Nea, Kul att se Dig här. Hoppas att få läsa en dl av ditt " skriveri" i framtiden

2011-06-24 @ 23:57:45
Postat av: Nea

självklart, grabben! :D

2011-06-25 @ 01:29:08
URL: http://neonnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3 :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Nea

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!